2013-03-25
 14:45:10

Hej

Tre frågor om förhållanden.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nej, men vid första träffen tror jag.
Hur många har du varit kär i? Jag har varit sjukligt kär i en person, sen finns det ju alltid andra små romanser.
Är du kär just nu? Ja det är jag, eller en början till att bli.

Tio frågor om dig själv.
Namn? Felicia
När fyller du år? 27 Juni
Några piercingar? Öronen, men använder knappt.
Vad har du på dig just nu? Träningskläder.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mitt hår och min kropp.
Vad är du bra på?  Att vara mig själv och bjuda på mig själv.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, mina vänner och Pamela.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon, men inte vem som helst.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Lucine & Jennifer.
Vem är den roligaste av dina vänner? Oj alla, vi har väldigt sjuk humor allihopa.
Vem är snyggast av dina vänner?  Alla är snygga, umgås bara med snygga människor!

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Skolan och powerwalkat.
Vad ska du göra nu? Sitter och fixar lite med bloggar.
Har du gjort något dåligt idag? Ja.
Vad har du ätit idag?  Mackaroner och falukorv.
Har du duschat idag? Ska göra det efter detta.
Är du trött nu? Nej bara jävligt sugen på coola.
Vad händer idag? Dressyrlektion sen sova tills jag inte orkar sova mer.

Annat.
Hur mår du just nu? Bra fråga.
Är du hungrig nu? Nej.
Vad är klockan nu just nu? 14:41
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, facebook och lite andra bloggar.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Ja, Turn Around med Conor Maynard.
Vilket är ditt favoritband/artist? Finns många favoriter. 
Vad gillar du för musik? Allt som tilltalar mig på nått sätt, mordern musik.

Kärlek.
Är du kär just nu? Ja.
Har du kysst någon idag? Nej.
När kysste du någon senast? I fredags.
Är du romantisk? Nja inte riktigt kanske, men gillar när någon gör något romantiskt för mig.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag vet inte riktigt, förhållande med en viss person skulle jag nog ta om jag fick välja.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? När jag var liten hade jag fem killar samtidigt, men vad gör det lxm?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: