2013-03-27
 16:09:18

Bloggnamn?

Nu är det så att jag och Ida kommer med tiden starta upp en blogg. Tror verkligen det kan bli något bra och känner att vi båda har en väldigt bra plan med hur vi vill ha bloggen. Känner att Team SJ inte riktigt var som jag tänkt mig och känner mig jätte elak mot tjejerna men hoppas några av dom fortsätter. Gillar dom super mycket men kändes inte rätt för mig.
 
Men nu kommer vi till det svåra; bloggnamn!
Vi vill ha ett bloggnamn som symboliserar våran blogg och ett namn som lätt sätter sig på hjärnan. Det kan vara bra att förstå att det är en parblogg och kan även ha något med hoppning att göra då kommer handla om våran resa uppåt i hoppning!
 
Så nu ska ni passa på att ge förslag. Det skulle vara guld värt och ni kommer även kunna vinna länkningar & gästbloggning på denna blogg och den nya! Samt att ni kommer kunna säga senare att det var ni som kom på namnet, haha! Så langa förslag!!
 
Hoppas på att bloggen kommer växa och nå ut till så många som möjligt. Vill visa för fler här är jag, så här gör jag och så här tycker jag. Har så mycket tankar och idéer i mitt huvud som jag vill få ut. Vill nå ut till andra och inspirera andra! Blogga är något jag verkligen vill men har inte känt inspirationen det senaste taget då jag vill ha lite mer drag i bloggen. Det är en annan sak om man är själv, då får man själv ansvara för det men när man är ett par st blir det lite tråkigt när alla inte uppdaterar, man drar ner varandra lite. För förstår om de övriga också tycker så.
 


Felicia Nilsson Brinkby

Teamjumper.blogg.se



PUBLICERAT: 2013-03-27, 16:10:32 | URL: http://feliciabrinkby.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: