2013-01-03
 12:51:05

Vårat år!

2013 kommer vara vårat år! Pamela är i nuläge i toppform, det har hon varit de senaste månaderna. 2012 avslutade vi på bästa sätt med placeringar i de tre sista tävlingarna. Vilket gör mig ännu mer taggad till att sätta igång med detta år. Ingenting ska vara halvdant, jag ska rida mitt bästa hemma, framridning och på banan. Och att 120 starten närmar sig gör mig ännu mer taggad! Vi är redo för en utmaning.
 
 
 Jag vill komma ut så mycket som möjligt det här året. Jag vet att vi kan om vi bara ligger i och tränar. Jag har de bästa tränarna som tror på mig och stöttar mig. Även de bästa föräldrarna som ställer upp med tid och pengar. Utan dom skulle jag inte vara här nu. Även många andra fina människor runt om oss som tror och peppar oss!
 
Vi har börjar planera in lite tävlingar och när 120 starten är. Årets första tävling kommer bli i Mjölby 16/2. Sedan vill jag ha minst tre till tävlingar innan våran hemma tävling i Maj då vi kommer rida 120 på meetinget. Jag har kollat och det finns inte mycket alls så här tidigt på året. Men funderar på Linköping, Vikbolandet, Mantorp och Skogslotten. Har ni varit på något av ställena? Är de bra? Har endast varit på Mantorp. Dessa tävlingar kommer jag då rida 100/110 avd A. Min plan är att rida säkert i 110 till en början. Få känna lite på det först innan jag rider som en tok i omhoppning. Ska bli så otroligt spännande, min häst är inte bebis längre!
 
 
Vi kommer även åka ut på lite dressyr tävlingar under året. Kommer tyvärr inte bli så många då det ofta krockar med hopptävlingar, men ska försöka variera lite. Kanske deltar i div III dressyr laget och funderar även på att vara med i div II hopplaget i år igen fast att vara med från början då.
 
Är ni också laddade inför detta år som jag eller?


madelene

va duktiga ni e! :)


Moa Skärgård

Vilka fina bilder du har! :)


Tilda

Låter superbra att ni båda är i toppform och redo att ta 2013s tävlingar med storm, jag önskar er lyckade tävlingar såsom träningar!



PUBLICERAT: 2013-01-03, 13:56:38 | URL: http://tildamicaela.blo.gg
Lydia

har frågestund på min blogg nu, skulle bli jätte glad och du tittade in och ställde några frågor! :)
http://svettfux.blogg.se/2013/january/fragestund.html



PUBLICERAT: 2013-01-03, 15:14:12 | URL: http://svettfux.blogg.se
Wilma

Jätte fina bilder, och jag tror att du kommer lyckas super bra i tävlingarna !
Lycka till :3


Maria

Varnar lite för skogslotten! För några år sedan var det 2 hästar som jag känner som fick senskador där pga underlaget (!). Detta var dock ett par år sen som sagt och nu kanske underlaget är bra, vet inte om det var ute eller inne men ändå :P



PUBLICERAT: 2013-01-03, 23:25:33 | URL: http://jumpingforlife.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: