2013-01-21
 16:41:30

Spännande år!

Var på Div I möte igår och gud vilka planer vi har framför oss. Kommer bli tufft för oss. Men känner mig redo för lite större utmaningar. Ingrid och jag har planerat lite förtävlingar för oss. Kommer troligen hinna göra 3 starter innan första omgången. I Mjölby, Örebro och Kumla. De två första omgångarna går sedan i Örebro och finalen två dagar i Västervik. Kan säga att jag är himla nervös. Det är en chansning att ha med mig i laget men de har inga andra juniorer som kan vara med som är på den nivån så det blev vi. Men Ingrid lät väldigt positiv och tror att vi klarar det kanon. Hon kommer även vara med på alla min 8 första tävlingar vilker är guldvärt att ha hennes hjälp! Jag kommer hoppa 110cm i de två första omgångarna och i Västervik om man kommer dit är det 115cm. På söndag ska vi även starta våran första 120cm hemma. Ska bli spännande! Den 9/2 har vi även lagträning tillsammans samt 10/2 har vi årsmöte där jag ska få mina priser för KM vinsterna! Bra tider fram över. Även en massa roliga saker på gång med mina fina vänner. Hoppas mitt liv rullar på såhär nu fram över! Min pålle har även varit i TOPPFORM de senaste veckorna. De senaste dagarna har hon varit galen, bockat och pipit som en gris av glädje när vi varit ute och galopperat. Känns så skönt att hon är så glad och fräsh. Nu har jag babblat på en massa, inte så sammanhängande. Men ni har fått en liten inblick över vad jag kommer ha för mig. Kommer köra hårdträning, både häst och människa!
 
 
Och mina föräldrar! Som gått med på detta är helt otroligt. Kommer bli mååånga helger och många timmar. Dom är så himla bra!!  Hoppas att detta kommer bli en riktigt rolig upplevelse och att allt flyter på så bra som det gjort fram till nu.


Lotta

Låter som ett roligt och spännande år! :)



PUBLICERAT: 2013-01-23, 23:55:28 | URL: http://misslotta.webblogg.se/
angelica

Väldigt fint blogg :) Allt bra med dig idag? :)



PUBLICERAT: 2013-01-24, 07:49:12 | URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Wilma

Jag önskar er all lycka ute på tävlingsbanan <3


aliengirl- art is my life

Mycket tävlingar på gång just nu. :)
Hoppas du vinner någon utav dom!



PUBLICERAT: 2013-01-24, 09:21:49 | URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Emma

Fin blogg! Intresserad av en välarbetad, snygg, gratis header? Kika här isåfall, just nu står ingen på kö, så det är bara att passa på ;) http://foto.devote.se/blogs/23344288/header-.htm Kram Emma ♥



PUBLICERAT: 2013-01-26, 12:13:55 | URL: http://www.foto.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: