2013-01-06
 15:09:32

Söndag.

Kom hem för en stund sedan. Igår var jag i Lkp och travshoppen med Linn. Visar senare vad jah fick med mig hem. Efter det drog jag på fotbollscup i sporthallen. Min snälla mor skrittade ut Pam en sväng. Idag ska jag ta ett pass i ridhuset då det REDAN börjar bli mörkt och underlaget suger... Får se vad vi hittar på för något. Imorgon drar skolan igång och vanliga lektionerna. + tävlingen i Mjölby 16/2 blir av!! Vet inte varför den var borta en dag, men nu är den öppen och går att anmäla sig till. Har betalat in alla licenser osv så snart blir det att anmäla sig. Fett taggad! Men skriver mer när jag är hemma, svar på frågestunden kommer också då + lite filmer från 2012 på mig och Pumpan.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: