2012-11-21
 16:00:00

Trivselfläckar?

 
Fick dessa svar när jag frågade ifall ni läsare visste vad det var för fläckar på Pamela. Ni verkar väldigt kuniga mina kära läsare fick flera kommentarer om att de kallas för trivselkläckar eller måbrafläckar. Blev väldigt glad när jag fick den förklaringen. (kul även att ni visste om det) Känns bra att man vet att pållen min trivs. För så var det inte förra vintern, fast däremot var hon inte helklipps så syntes väl inte. Men i alla fall tusen tack för förklaringen! Tänkte först ifall det var något dåligt eller sjukdom, haha. Vi hästmänniskor ska ju alltid tro det värsta.
 
Jag kom hem från skolan för en liten stund sedan iaf. Nu ska jag slappna av en stund innan jag åker ut till stallet och kollar hoppning (hjälper till med hindren). Jag försöker göra så varje onsdag, att kolla på grupperna innan. Man lär sig otroligt mycket av att titta och lyssna på andra, även väldigt roligt att träffa lite hästfolk och sitta och snacka osv. Träffa lite vänner som bara kommer någon gång i veckan. Sen ska jag självklart ficka mat och mock innan. Ska se om mamma hinner ut till hoppningen då hon jobbar sent så kanske ni kan få en film senare. Så länge kan ni kolla på filmen från PNJ från helgen!
 
 
 Vill även passa på att tacka för alla UNDERBARA kommentarer jag fått de senaste dagarna. Har försökt att svara på alla men tiden har inte räckt till. Vill även tacka två tjejer som hade HISSAT lilla mig på deras bloggar, så otroligt söta! Det gjorde verkligen min dag, massa kramar till er! Triv så himla bra här på denna blogg, tack vare er!


Lisa

Hejsan! :)
Vilken fin blogg!!
Jag tänkte fråga jag ska skaffa ponny på foder en tid nu ett halvår för ev köp.
Då undrar jag: Jag måste öva upp hoppningen VÄLDIGT mycket och jag tänkte nu när jag får tillfället att kunna träna osv har du tips på lite "lätta" övningar? :)
/ Lisa



PUBLICERAT: 2012-11-21, 16:05:05 | URL: http://sunbeams.blogg.se
Manda

Sam har också såna fläckar, syns också bara när han är klippt :)



PUBLICERAT: 2012-11-21, 17:30:30 | URL: http://mandaochsam.blogg.se
Sofie

Sv: Hej! Tack så mycket! :D Din design är verkligen superhärlig! Kram :)



PUBLICERAT: 2012-11-21, 18:38:34 | URL: http://sofiejansson.blogg.se
Em

Hon är kort och gott apelkastad!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Apelkastad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: