2012-11-18
 14:55:55

Till stallet.

Har precis ätit och pluggat lite spanska. Ska nu ut till stallet för att ta en sväng i skogen med min tjej. Blir lite mindre krävande tur, känner mig själv väldigt trött så känner bara för att mysa lite med henne. Ska nog även frisera henne lite och ta en läng bortsning. Skulle även vara i stort behov av att smörja mina saker, men får se ifall jag orkar. Måste hem och plugga också. Ska även fixa lite med bilder och min nya hårdisk. Suttit och sparat ner bilder jag lagt ut på mina bloggar, inte klar med första bloggen ännu... Haha tar en stund kan jag lova. I veckan eller helgen tänkte jag även försöka fixa lite nya bilder, även på ett nytt täcke som vi köpt, ett Rambo vintertäcke.
 
Glöm inte bort att följa bloggen här Follow on Bloglovin så kommer ni lättare hålla koll på nya uppdateringar. Kan även säga att jag har många nyttiga och intressanta inlägg på väg som kan hjälpa dig mycket i din ridning. Som även har hjälpt mig. Även många åsiktsinlägg där jag gärna vill höra era åsikter också. kram


Alice

Jättefin blid! Var gärna med på min Veckans blog.
Då blir jag jätteglag:)
Kram



PUBLICERAT: 2012-11-18, 16:19:48 | URL: http://www.ryttaralice.blogg.se
molly - jmphoto ♥

sv: åh tack så mycket, & detsamma!
Jättefin häst du har! :)



PUBLICERAT: 2012-11-19, 18:01:00 | URL: http://jmphoto.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: