2012-11-23
 13:45:00

Helgens planer.

I dag kommer jag ha lite fullt upp, men oroa er inte några riktigt bra inlägg kommer i alla fall. Men jag kommer inte vara i stallet idag, fredag är då min och Pamelas lediga dag. Efter skolan ska jag hem en snabbis och hämta saker och duscha. Ska sedan till mina vänner Knarik och Lucine, då det är fest hos dom ikväll. Så ska dit lite tidigare och äta. Vi kommer vara 14 tjejer på förfesten, sedan drar de äldre ut på krogen, suck så fuskigt, medans vi andra bjuder hem några till Lucine eller drar vidare. Så kommer min fredag se ut.
Lördag kommer jag åka ut och rida runt kl två. Kanske se om Vendela vill ha sällskap så drar vi ut i skogen. Ska nog ta en lite längre skogstur om det är bra väder och underlag. Sedan på kvällen ska jag och mina andra tjejer ha mys hemmas hos mig, med lite mat och skitsnack. Kan även hända att vi drar vidare eller att några kommer över till mig, det återstår att se. Söndag blir det att bara slappa hemma och ut till Pumpan. Har även US möte tror jag, så åker väl ut när det är. Blir skogstur då med. Hur brukar dina helger se ut?
 
 
Lite häst och lite fest måste man ju allt ha!


Emma :)

Söt blogg du har!
Kika gärna in hos mig vetja!
Kram



PUBLICERAT: 2012-11-23, 14:58:09 | URL: http://emmaer.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: