2012-11-22
 20:41:17

4 och en halv timme spenderade i stallet.

Idag har jag bara varit hemme och vänt två gånger. Slutade skolan runt halv två, gick hem hämtade plånbok sedan ner till stan, blev en kaffe med mina tjejer på Ströget sedan hem och byta om. Mamma jobba sent så hon smet ifrån jobbet och körde mig till stallet halv fyra. Jag red, fixade, myste osv. Sedan var jag klar halv sex så hjälpte till på hopplektionerna. Mamma kom runt åtta. Så kom precis hem, köpte med oss BK. Passar på när pappa och bror är i Stockholm. Nu ska jag lägga mig i ett bad och kolla film. Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag. Ska fixa massa inlägg till imorgon!
 
 
Hoppträningen igår gick jättebra! Tycker hon gick rätt så bra på flippanbettet faktiskt. Film kommer imorgon tror jag. Hon stannade faktisk på ett men det var en längsida med sex hinder efter varandra, låg på ca 115cm och trångt. Så helt okej endå. När vi väl kom över hoppade hon som en klocka, inte nära en bom!


Emelie

SUPER fin bild :)



PUBLICERAT: 2012-11-22, 21:15:21 | URL: http://emeliepalmen.blogg.se
Erika

Kul att träningen gick bra. :)



PUBLICERAT: 2012-11-24, 13:55:35 | URL: http://eriikapettersson.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: