2012-12-30
 12:58:21

Hoppkurs.

Igår och idag har Ingrid hoppkurser som jag självklart varit med på. Igår hoppade vi lägre hinder och olika övningar. Gick riktigt bra, kände mig lite ringrostig först men släppte sen. Pamela hoppade jätte fint som vanligt. Vi red i 2 h igår... Då det var en häst som krashade i ett hinder och blev lite rädd efteråt så tog ett tag för den. Usch, stackars tjej inte lätt när hästen verkligen tvärvägrar. Men det släppte för henne i slutet. Idag är jag extremt taggad och idag är det dags för att hoppa ordentlig bana. Banan vi ska hoppa är av 130cm karaktär. Hoppas Ingrid tar upp höjderna, vill känna lite på 120cm om inte mer faktiskt. Gud vad laddad jag är för 2013!
 
 
Bildbomb kommer från när jag red i snön.


emilia s.

otroligt fin häst! Ser riktigt mysigt ut. c: Kollat igenom hela bloggen nu, eller inte hela, jättefina bilder. :D


Alva

Sv; Åh tack så mycket! Jättefin häst du har med! Ska vi göra länkbyte, om du vill? :)



PUBLICERAT: 2012-12-30, 13:27:07 | URL: http://alvac.webblogg.se
Lina

Åh inte kul när hästen tvär nitar inför ett hinder. :)



PUBLICERAT: 2012-12-30, 17:55:35 | URL: http://picmagic.blogg.se
Wilma

Usch, stackars henne som kraschade och hästen inte ville mera men det är ju bra när träningen avslutas på ett bra sätt :) Ska ni tävla mycket nästa år för då hoppas jag att det går bra för er :3


Nathalie

Älskar pannbandet :'D


Tilda

Jag tycker att ni hoppar så bra ihop, att ni skulle kunna ge ut hoppkurser själva snart!



PUBLICERAT: 2013-01-03, 13:57:59 | URL: http://tildamicaela.blo.gg

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: