2011-09-06
 14:44:49

Mot stallet!

Kom hem från skolan. Har tittat igenom banan. Ska ut till stallet nu och köra igenom det några ggr. Så om min häst går med att plågas med dressyr idag igen. Men imorgon blir det iaf hoppning. Skulle ridit ut idag men känner att jag måste rida igenom programet några ggr innan. Men ska inte köra så himla hårt idag. Typ dara göra det några gånger. Så nu ska jag pilla i mig lite mat sedan åker jag upp. Ska bli spännande och se vad hon kan få för poäng min lilla tösabit. Bilder och film kommer troligen komma. :) BTW, troligen innom kort KANSKE jag kmr byta blogg men det kmr bli lite extra med den som jag lovar er att ni kmr vilja följa då. Men allt är inte bestämt en men håll koll! :) kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: