2011-09-13
 15:56:07

Hemma från skolan + läsarfråga.

Kom hem för en stund sedan. Som ni kanske märker uppdaterar jag inte så mycket. Det är för jag kommer sluta blogga HÄR. Jag ska nämligen skaffa en ny blogg! Då jag inte tycker mitt bloggnamn är det lättaste. Den nya bloggen kommer bli exklusiv och magnifik! Den kommer vara sjukt bättre med massa uppdatering och allt ni kan önska er! :) Men jag kommer inte komma ut med bloggnamnet fören headern är uppe. Men håll ögonen öppna! :)


Läsarfråga:
Fina bilder och jättefin häst!!
Är det bara jag eller har du väldigt långa stigläder när du hoppar?
Svar: Tack så mycket! Yess, jag har väldigt långa på. Iaf på dom första hoppbilderna då hon hoppade så otroligt mycket när hon va bebis så jag flög väldigt lätt ur då. Så jag hade längre för att kunna hålla mig kvar bättre. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: