2011-09-05
 11:00:00

God morgon/Veckans planering.

Just nu befinner jag mig i skolan, tidsinställt. Slutar kl halv fyra. Åker till stallet runt fem troligen då det blir dressyrlektion. Denna vecka blir det hårdträning på dressyren. Ska rida ett till pass denna vecka tror jag. Tyvärr kan jag inte rida ut med Vendela på lördag då jag måste va med på dressyren.

Måndag: Dressyrträning.
Tisdag: Skogsluff.
Onsdag: Hoppning.
Torsdag: Rida ut avsluta i paddocken. 
Fredag: Vila & fix. + ETT ÅR MED MIN ÄNGEL!
Lördag: Dressyrtävling!
Söndag: Skogen!

Så blir nog för lilla Pumpan. Ska se om jag kan få in banan i huvudet oxå ... Attans! Känns inte som det kommer gå så bra,men men. Fredag blir det ju lite extra mys osv. Tänk så tiden går fort, otroligt! Att så mycket kan hända på ett år. Får bli morotskaka! Men jag uppdaterar mera efter lektionen!




Bortsätt från öronen bakåt diggar jag den här bilden! Tycker hon ser jävligt bitig ut på denna! ingen dålig hals nu iaf. Är så nöjd! Min super fina maffiga lilla tösabit.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: