2011-09-07
 13:00:00

Fortsätta med HOT OR NOT?

Tycker ni jag ska fortsätta med min Hot ir Not?
Den verkade väldigt uppskattad och har fått många inskickade bilder.
Har även en helbunt oöppnade på mejlen men vad tycker ni.
Ska jag fortsätta, isf kommentera eller skicka in du en bild så sätter jag igång den redan idag! :)
[email protected] är det som gäller.


För er som inte vet vad detta är för nått så kan jag berätta.
Ni läsare skickar in en(eller flera) bild på er och någon häst ni rider. Sedan bedömmer jag eran sits, hästens form, erat samspel osv med hot,medium och not alltså. Självklart gör jag inga kränkande eller taskiga bedömningar. Detta gör jag för det är alltid bra för ensjälv som ryttare och höra viktiga saker från andra oxå. En väldigt skojjig sak. Ni får ju som sagt även lite reklam för eran blogg om ni har, så skriv med den i mejlet så kmr en direktlänkning dit. :)


Emelie

Fin blogg du har (:



PUBLICERAT: 2011-09-07, 14:26:00 | URL: http://systrarnawester.blogg.se/
Hästtjejen

Not!


Madde

Jag tkr du ska fortsätta :)



PUBLICERAT: 2011-09-08, 15:52:46 | URL: http://westerdal.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: