2011-05-21
 23:09:46

Svaren på frågestunden.

Här kommer svaren.

Ellen
Här kommer några snabba!
(svaren är fetstilta)
Häst/hund?
Cola/pepsi?
Cider/öl?
Hus/lägenhet?
Sommar/vinter?
Chips/godis?
Stallet/stan?
Hemma/fest?


Glad tjej

Har gammal va du när du förlorade oskulden?
Svar: Oviktig fråga, men 14.


Anonym

Hur många har du haft sex med?
Svar: Angår ingen av er läsare.


Anonym

När blev du av med din oskuld?
Svar: Läs ovan.


Anonym

Vad gör du helst en fredag kväll?
Svar: Är ute med dom bästa vännerna eller hemma hos någon och bara har det skönt. 
Vem/vilka är dom bästa killkompisarna?
Svar: Bästa killkompisarna helt klart Alexi, Ado, Amir, Randy, Gab.


sandra kungen :D
hahahhaa vem är bäst? :D
Svar: Jag såklart. Och du habibi ♥


Anonym

är du oskuld? Om inte vilka/vem har du haft sex med / hur många?
Svar: Nej det är jag inte och hur många angår ingen av er läsare.


Anonym

Hur många har du strulat med?
Svar: Räknar inte.


Anonym

Festar du? Mycket? Brukar du bli riktigt full?
Svar: Festade mkt förr, och fick ett par snefyller. Så dricker inte längre så.


Anonym

Sist grät, varför grät du?
Svar: Haha, lite idag tror jag ... av personlig anledning. Men annars tror jag det var när allt med Pam hände. Trodde jag skulle bli tvungen att ta bort henne.


Anonym

Vad är dina framtids drömmar?
Svar: Har faktiskt inga speciella. Bara att jag vill ha ett bra liv, bra med pengar, en snäll kille och va lycklig. Men innan jag fylttar ihop osv ska jag resa mkt med vänner festa och ha allmänt bra!


Anonym

Vad ska du göra i sommar?
Svar: Bara softa, vara med dom bästa och ha allmänt kul!


Anonym

hur länge har det vart nått med dig och sham?
du har inte nämt honom nått speciellt på bloggen.
Svar: Det är väl ett tag nu, haha.


Anonym

Hur många läsare har du om dagen ungefär? Om du har koll på det,
Svar: Inte så himmla mkt nuförtiden då jag är inaktiv kanske är runt 100 om jag har gjort nått inlägg på dagen. Innan var det upp över 200.


Anonym

Jag har frågat det förut
Är sham din kille? :p
Svar: Ja.


Elin

1. Är du kär?
Svar: Ja.
2. Har du pojkvän?
Svar: Ja.
3. Ljuger då någonsin på din blogg?
Svar: Nej det tror jag inte att jag gjort.
4. Hur lång är du?
Svar: Ca 165 (?)
5. Hur många unika läsare om dan har du?
Svar: Läs ovan.
Ps. Jättte fin blogg!


Hästintresserad tjej

Kan inte du börja med din hästblogg igen? :)
Svar: Haha, jag vet inte ass, hinner inte med två bloggar.


anonym hihihi

hur blev du och sham tsm?:)
Svar: Haha, så som alla blir tsm antar jag?


sebbe

e det sant att sham har knullat dig?;)
Svar: Vilken omogen fråga. Han är min pojkvän, och sånt angår inte andra.


coolingeN

asså redigerar du dina bilder as mkt? för vissa bilder du blir taggad på ser du inte lika söt som diu e på dina bilder:D
Svar: haha, kul att du tom skriver flera kommentarer och låtsas va någon annan på varje.
Men ska jag va ärlig så nej det gör jag faktisk inte. Kanske gör lite svartvitt och förstärcker skärpan. Det är det enda jag gör då&då. :)


Anonym
saknar du någon speciell person i ditt liv?
Svar: Nej? :) har alla jag behöver, bästa vännerna jag kan lita på och bästa pojkvännen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: