2011-05-12
 10:38:06

skolan, svenska lektion

sitter i skolan och har svenska för er som vill veta.
igår gick jag först hem till nicco med sigge och solade en liten stund. sen gick vi in till stan. blev att slappa på hugos en stund även amanda. sen gick jag oh mötte sandra sen till lägenheten och solade, underbart! åt jorbgubbar med socker och massa annat gött. bilder kmr kan jag lova! sen drog vi till väster träffa lucine och sandra. chillade en stund på fg. sen hem till xhevat med ibbe & andre. slappa bara. sen fick jag gå hela vägen hem. trodde jag skulle dö. aldrig att jag går från väster till mig igen... nu ska jag gå och käka lite lunch med nicco & luka. ut och ta en liten baff och sen äre nationella i franska. sug min kuk hejdå!

ni läsare är jävligt nyfikna har jag märkt ... underbart.


massa kärlek till dom bästa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: