2011-05-22
 12:31:19

nyvaken

har precis vart uppe och ätit frukost. hade somsagt mysig kväll med tjejerna igår.
idag blir det nog att slappa hemma ett tag. ska städa mitt rum lite tänkte jag kanske rensa garderoben. ska iaf till stallet lite senare och rida med vendela. kanske måste dra till väster och hämta min cykel. nu ska jag iaf andas lite.






u make me wanna call you in the middle of the night
u make me wanna hold you to the morninglights
u make me wanna love, u make me wanna fall
u make me wanna surrender my soul
i know taht this is the feeling that i just can't fight
your the first and last things on my mind
u make me wanna love, u make me wanna fall
u make me wanna surrender my soul


Linn

Skicka bilderna snart? :(



PUBLICERAT: 2011-05-23, 16:38:51 | URL: http://ztreliin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: