2011-05-21
 13:02:32

kommentarer

inte hunnit blogga mkt som vanligt. .

men har fått sådana skojjiga kommentarer på frågestunden (svaren kmr upp idag). älskar att det är folk som sitter och bombar med massa frågor och jag ser ju IP adressen och vissa personer kanske frågat fem saker. sedan skriver dem även olika namn på varje kommentar, haha.



igår blev det först att äta donken. väldigt längesen och väldigt gott. drog dit med fanny och sandra. träffa även annat folk där. sedan drog jag och sandra in till stan träffade lite folk där. spelade lite billjard i city bowl. sedan mötte upp en dennid från lkp och gick til sandras lägenhet. slappade där sedan kom sham, alexi, ado och garush. senare drog dom sham va kvar och salle kom. vaknade för ett tag sen och kom hem nu. ska äta slappa stallet. ikväll ska jag grilla med min familj sen ska jag nog till lilla lucine och fira henne. ♥


dåligt med bilder



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: