2011-05-10
 23:06:10

i will be right here

blev som sagt att sitta kolla lite film med sham. sen drog jag till stan och mötte upp luccebullen och marwa. sen tog vi en fika. även knar och jonny kom förbi. sen mötte jag sandra. sen gick vi till hennes lägenhet och bara slaaappppa. solade i några tim och bara snacka massa skit. underbart va det. måste säga att jag börjar bli brun nu. sen hängde hon med till stallet och red. efter det hem och fixa oxx sen till väster och träffa folk. även knar & lucy. tänkte dra ner till varamon och träffa grabbarna, men eftersom jag skulle hem så äckligt tidigt så kändes det onödigt. men nu ska jag sova massa. imorrn drar jag till sandra efter skolan och soolar. så blir senare bloggning tror jag. ni får ha det bra, puss. hehe .. kul att läsarna har höjts igen. ät mitt bajs hejdå / ƒ


Anonym

Är sham din kille? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: