2011-05-03
 20:45:10

holding my last breath

hemma från stallet. blev att fixa allt och gå en liten promenad. imorgon blir det ingen skola för min del. åker till mantorps kliniken med tjejen och tar reda på vad det är för fel. i värsta fall kan det va kronisk lymfangit. det är nått som hänt innan då och som då är kronisk som kmr och går. om det är det i värsta fall måste man kanske ta bort henne, elr promenad häst, elr endast kunna tävla lokala. men vi får se, kan va nått helt annat. hoppas på det bästa, som jag inte har en aning om vad det är just nu.



skoldagen idag va okey. lite jobbig då jag gick och tänkte mkt på pam. hade även vattenkrig. jag blev blötast och jag gjorde inget ens. typisk. men överlever lite vatten så ingen fara. lite kallt bara. sen efter skolan mötte jag upp emelie, saknad brud. så gick vi till lilla och tog en liten fika och massa skitsnack. ska äta nu så puss
ska försöka skriva nått imorrn efter mantorp får se när vi kmr hem och vilket humör jag är på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: