2011-03-27
 11:39:03

Sunday Morning

Tjänade nyss 20kr på att väcka min bror, lätt känade pengar.

Uppe med tuppen även idag, släppte ut hästarna ska även ta in dom vid ett. Sen är mitt jobb klart denne helg, tacka gud. Sitter och lyssnar musik och snackar med min bror. Idag kmr släkten vid tre på födelsedagsfika .. suck. Sen efter vet jag inte men vill försöka hitta på nått iaf. Haha, hör av er alla.



Igår ... herregud. Vi va på donken i typ 4 tim? Inget liv hade vi, elr vi har inte. Nicole va med ett tag sen drog hon. Så det va jag Sandra, och massa andra. Orkar inte säga alla, hah. Men va ganska trevligt faktiskt. Men i slutet ville jag bara dö. Va mycket trevligt folk man fick träffa iaf. Puss på alla er ni vet vilka. 

Man kan reservera platser på donken, enligt Sandra ;)


vad tror du då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: