2011-03-12
 12:21:01

Dag 7 - min(a) bästa vän.

Jag har många nära vänner, vrf ska man ha en när man kan ha fler? Men det är två som vet mest om mig och som jag alltid snackar med när det är nått är Nicole & Fanny.

Nicole har jag känt sedan 6års och vet att jag alltid kan lita på henne till 110%. Vi har haft våra småbråk men inte nått allvarligt, men alla tjafsar ibland. Vi har alltid kul tsm och kommer på många sjuka saker. Sommarlovet var fyllt med knasigheter! Den skönaste, knäppaste, underbaraste brud jag träffat! Man har alltid otroligt kul med henne och jag älskar henne otroligt mkt sp det finns inte!





Fanny har jag känt i ca 2år nu. Vi har vart otroligt otroligt nära. Vi var jämt osv. Vi umgås dock inte lika mkt längre. Men vi hat otoligt många sköna minnen. Men hon är som min syrra och jag vet att hon alltid kmr va kvar där, och hon vet vart jag finns oxå. Hon är en super skön tjej som är underbar att vara med. Hon har samma störda humor som mig. Älskar henne!


Emilia

Bilden då ni står i vattnet var riktigt fin!



PUBLICERAT: 2011-03-13, 15:27:32 | URL: http://karinemiilia.devote.se
Selma

Skitfina bilder. Speciellt den översta! :D<3


MICKYY

fina bilder :>



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: