2011-03-21
 16:58:35

rubrik tips

rubriker är så svåra ? vad ska man skriva?
Ett tips til rubriker är att man ska skriva något som lockar folk till att läsa mer. Och förhoppningsvis fortsätta med det. Men själv tycker jag rubriker kan va svåra att komma på. Men det är ju det första man ser, och som om man träffas första gången måste man ge ett bra intryck.




Skoldagen idag har vart hemsk och jobbig. Ville verkligen inte idag.
Så vart en fett seg dag. Men entligen hemma. Just nu har jag ätit och
lite annat. Nu sitter jag vid datorn och nördar såklart. Ska göra det ett
tag till sen kmr mamma då åker vi upp till min lilla tuttis häst. Börjar får
lite dåligt med ideer till bloggen så ge mig lite förslag. Vill gärna ha kvar er
mina söta läsare. Och gärna några till. Men påminner er igen, glöm inte
följa bloggen bloglovin, blir mkt enklare för er & kolla alla videoar. Glöm dom inte :)
kyssssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: