2011-03-07
 16:49:15

plugg plugg plugg plugg

ni är pinsamt dåliga på att kommentera ..



Kom hem från skolan för en liten stund sedan stund sedan. Har gjort lite mat osv. Nu sitter jag och chillar lite, snart ska jag ta mina ekonomiböcker och gå ner och plugga lite och sätta på lite kaffe. Just nu ligger min far på golvet och min bror sitter på honom och s"slår" honom... Dom är störda. Men skriver nått kul senare. Får se om jag åker till stallet elr om jag stannar hemma och pluggar.
                


Dani

Vacker bild på dej ! Du har i allafall något roligt att se när din bror sitter på din pappa ;)



PUBLICERAT: 2011-03-07, 17:43:19 | URL: http://ryttarnaslifeblogg.se
Sivo

Trist med att plugga....... :(


Lizi <3

Hej, den här bloggen är också fin. Har även kollat in din blogg om din häst ;)

Men jag måste också säga att du har jättefint hår och hårfärg :D



PUBLICERAT: 2011-03-07, 17:48:24 | URL: http://lizzy.webblogg.se/
T.B

hehe riktigt tråkigt o plugga..klarar inte av o göra de hemma så ja sitter oftast o gör dom i skolan, oftast på rasten innan vi ska lämna in dom...men stress är ja riktigt van vid:P


Stalltjejen101

Tja!

Trist att plugga..

Riktigt super tråkigt :S



PUBLICERAT: 2011-03-07, 18:53:58 | URL: http://www.vaniljhjartat.blogspot.com
Emma

Klippte du håret själv ?



Förlåt, men ditt hår är inte fint längre. Verkligen inte.


Anonym

Till hon emma hon har visst fint hår <3


Nelly <3

Hej! ^^

Din pappa o brorsa låter som mina jue X''D Kan aldrig låta bli o hålla på... ^^ Haha, o hatar att plugga!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: