2011-03-15
 14:32:25

Nelly och Bubbleroom

Satt och kollade lite sommarkläder på Nelly.se och Bubbleroom.se på det nya sakerna.
Hittade ett par jätte söta toppar på Nelly.se.
Och så får ni även höra lite av mina åsikter kring modet 2011.


källa: www.Nelly.se
kläder precis i min smak, snygga!
Älskar den i mitten.

Kollade även lite annat och vad som är "inne" nu 2011.

källa: www.Nelly.se
Det är jätte jätte mkt genomskinligt nu. Jag tycker själv inte det är så jätte snyggt då jag tycker man visar kanske lite för mkt. Kan se lite slampigt ut. Den längst till höger är lite för mkt i min smak.


källa: www.Bubbleroom.se
Och hög midja .. Inte min smak heller. Tycker det ser så gamaldags ut. Gillar inte instoppat. Men även detta kan väl va snyggt ibland, men inte min smak. Den längst åt höger kan va ganska snyggt faktiskt mrn den rosa kjolen, nae det funkar inte. Det är dom sakerna jag hittat mkt av nu 2011.

kyss


Samanta

Klänningen i mitten från nelly var supersöt! :)



PUBLICERAT: 2011-03-15, 21:32:00 | URL: http://samantas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: