2011-03-14
 19:47:20

läsarfråga - utseende & kropp

 Anonym
Du är söt! Är du nöjd med ditt utseende och kropp? Och hur lång och hur mycket väger du? :)

Tack så mkt!
Den frågan är ganska svår. Finns alltid saker man kan va mindre nöjd med. Självklart tycker man att det är svårt att säga posetiva saker om sig själv. Som om man säger "jag är så jävla snygg" tycker många att man är bitchig? Många tycker illa om den på ett ungefär, det är så jag ser på det. Men jag är relativt nöjd med mitt utseende. Jag är den jag är och det kan jag leva med, och om andra inte kan det är det inte mitt problem. Jag säger inte att jag är det snyggaste som finns, verkligen inte. Men jag tål det iaf. Mitt ansikte, visst skulle kunna vart bättre. Mitt hår älskar jag. Mina ögon oxå. Min kropp är jag oxå nöjd med. Inte min "drömkropp" men inga större fel. Jag väger ca 50-52kg och är ca 1,65cm. Men jag kämpar på för att få mitt drömutseende. Men som sagt är vi inte felfria.

   
   
_____________________________________________________
Tycker det är kul när ni skickar in läsarfrågor. Kmr skapa en kategori där jag, som denna fråga tar och svarar på så alla får gärna skicka in. Men inte säker jag svarar på alla då. Men väljer ut några. Sen har jag ju självklart frågestund då och då. Då samlar jag ihop alla frågorna såklart.


Tilda

Gillar din syn på din kropp & så (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: