2011-03-19
 16:09:29

känns som ett slag i magen

Bara av att se dig får mig att bli så jäkla arg samtidigt vet jag att jag aldrig känt såhär förut. Och att du är så jävlig gör ju inte saken bättre än vad det redan är. Jag klarar inte av att se dig med andra tjejer elr höra någon annan tjej snacka om dig. Det känns som ett slag hårt slag i magen.. Vill hata dig samtidigt som jag aldrig vill sluta gilla dig. Vrf ska allt vara så svårt när det gäller dig, blääääh dö!

___________________________________________________________________



Glöm inte att kolla videon. Tycker det är kul att så många sett den, hela 189st.
Har inte vågat sjunga förut. Obs, själv är jag inte riktigt nöjd med videon.
Men helt okey.

Sjöng för första gången för min musiklärare i skolan på tre år.
Hennes kommentar:
Hörredu .. Du sjunger ju skit bra!
Hennes plan:
Vi sätter ihop ett medly som du kan sjunga så kmr det bli jätte fint blaablaablaa..
(till vår konsert)
Skulle inte tro det tack hejdå!


Nurre

Du sjunger ju skit bra :D Bättre än mig i alla fall :$



PUBLICERAT: 2011-03-19, 16:57:17 | URL: http://stallet.se
Linn

Du sjunger skitbra gumman! <3



PUBLICERAT: 2011-03-19, 20:04:45 | URL: http://ztreliin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: