2011-03-08
 20:34:02

jag älskar dig

Har inte hunnit sätta mig vid datorn förens nu. Först va det ju som sagt skolan till tjugo över tre. Sen skynda mig hem sen iväg till stallet, rider lektion vid kl 5. Sen så nu har vart hemma en stund, duschat, ätit, pluggat och nu sitter jag och dricker lite te vid datorn. Imorgon har ju redan halva veckan gått. Går faktiskt fort. Det är typ 66skoldagar kvar till sommarlov!! Gemig. Nu ska jag ner och hämta en till kopp te sen blire snart att sova, otroligt äckligt trött. Även imorrn kan det bli lite dåligare uppdatering för jag går då i skolan sen efter ska jag och pappa gå och shoppa lite på stan, sedan är det lektion vid 7. så peace

så söt är man, nyduschad och klar för sängen!


                                           i want you to know how much i love you


amanda Ekeroth

åh jag älskar att rida!:d tyvär så har jag ingen egen häst :( men jag rider hos dem som behöver hjölp ibland typ som min mammas kompis :D har du egen häst? :P



PUBLICERAT: 2011-03-09, 16:43:13 | URL: http://maandiiiss.blogg.se/
Zippo

Cute!!!


Louise

Älskar känslan av att vara ny-duschad .. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: