2011-03-23
 22:08:59

helluuuu

Har vart jätte dåig uppdatering, och känner lite att jag inte vet vad jag ska skriva. Men har laddat med lite nu iaf. Då min kompis även "tvingar" mig till det. Kan börja med min dag, som vanligt skolan först. Hade håltimme så gick till stan och köpte present till min fader som fyller imorgon. Grattis till han. Sen åkte jag hem och bara chillat otroligt galet men inte orkat blogga, sry. Sen stallet.



Nicole hade lagt upp en video på Justin Bieber, och hon tjata om att jag skulle kolla för hon tyckte han blivit snyggare, och jag måste nog hålla med. Kan mkt möjligt vara så Nicole ;) Dock stör jag mig jämt på folks ögonbryn och lika så i det här fallet ...





Riktigt sjuka skor!
Klackskor utan klack? Dom ser ju bara så galna ut.
Obekvämt ser det oxå ut, nä vilken diss det blir.


Fick ni ett lite längre och blandat
inlägg, finns inte så mkt kul att skriva
om men ska bättra mig och göra mitt
bästa. Skriva lite mer om kläder har
jag tänkt och musik. Sen får vi se vad
jag kan hitta på, sen vet ni att jag är alltid
öppen för era förslag. Glöm inte följa bloglovin
för då blir jag glad. Och även kommentera,
som ni blivit sämre på.
Kanske har frågestund snart igen. Puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: