2011-03-12
 00:00:08

fuckfuckfuckfuckfuck

jag vet inte vrf men jag är på sämsta humöret någonsin. har inte någon andledning igentligen, haft en jätte mysig kväll med Nicole & Sandra. Men nu vet jag inte vad det är. Min hjärna får i 120 ...



Jag vill bara få ut allt som har med dig att göra men hur mkt jag en försöker går det inte och jag blir galen. För jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag vill bara glöma att du någonsin kommit in i mitt liv, önskar du bara kunde försvinna! För det enda du gör mot mig är att såra mig om och om igen. Och jag pallar inte det längre. jag gör verkligen inte det. Får ett sammanbrott snart. Vill bara bort från världen ett tag, timeout.

Men kmr aldrig sluta älska dig, och det SUGER!


Felicia

Det låter som att

du har det lite jobbig?


Linda

Äsch. Men du har jätte fina bilder! Jag älskar dom <3



PUBLICERAT: 2011-03-12, 12:47:30 | URL: http://linzufoto.blogg.se/
mell

håller med linda, du tar väldigt fina bilder :)


micky

du tar riktigt fina bilder!


Hallou

älskar din blogg du skriver bra saker och du har fina bilder :)


Anonym

så gulliga bilder du har verkligen jättefina<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: