2011-03-08
 20:35:14

dag 3 - mina föräldrar.

Föräldrar som föräldrar, dom kan va hemska enligt oss tonåringar ibland. Men dom är ju endå nått av det viktigaste vi har. Mina föräldrar är väl som de flesta föräldrarna, tjatar, gnäller, är jobbiga och ja ni vet allt det. Vi kan bråka ganska ofta tyvärr men börjar bli bättre. Men det är nog mest mitt fel. Men jag älskar dom endå.

Min mamma heter Anna- Karin Olsson och min pappa Ulf Orrstenius. Mamma jobbar på nått jag knappt vet vad det är, haha. Typ med barn som har tex anorexia, fobi osv. Min pappa är ambulansförare.


alltså hela famila även the dog, känner att sebbe & jag är för snygga.


Man kan säga att jag är ganska bortskämd. Inte så farligt. Men har ett ganska dyrt intresse som kostar många tusen i månaden. Dom gör allt för min och min bror. Självklart säger man att man hatar dom ibland och att dom är dumma i huvudet osv. Ibland kan jag ha ganska stränga regler med tider osv. Men brukar inte va så farligt. Skulle aldrid byta föräldrar iaf.


Anonym

hej, jag undrade om du kanske kunde svara på några frågor?

1. vad har du för betyg i skolan?

2. röker du?

3. gillar du någon nu?

4. har det någonsin varit något mellan dig och johan?


emelie

hörrudu va hände med pamela bloggen ;P



PUBLICERAT: 2011-03-09, 16:06:09 | URL: http://ettlitetfullblod.blogg.se/
Zippo

S;t hund bara s[ du vet har datorn f[tt cp ryck s[ jag kan inte skriva n[gra tecken eller dom tre sista bokst'verna i alvabetet


mell

du är sjuukt vacker! :)


ROSA

Söta ni e då, allihopa :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: