2011-03-06
 16:48:49

dag 1 - presentation om mig.

Som ni nog vet heter jag Felicia (Nicole,Linnéa) Orrstenius. Jag är född den 27/6-1995 här i Motala. Jag har alltid bott där jag bor nu och jag älskar mitt hus. Jag har en bror, mamma & pappa. Jag har spelat fotboll i många år men slutade för jag tyckete det va tråkigt. Men saknar det lite nu. Jag har även ridit sedan jag va 3år. Har egen häst och allt det. Jag älskar att va med mina vänner. Dom är det bästa jag har och skulle inte klara mig utan dom. På helgerna umgås jag med folk och älskar även att festa. Inte det att dricka utan att träffa massa skojjigt folk och ha trevligt. Jag dricker inte jämt på fester (har kul endå). Hm, jag gillar att sjunga. Mkt mer om mig finns inte att säga. Jag är oftast väldigt pratglad och har ganska lätt för att träffa nytt folk. Jag kan slänga ur mig saker utan att tänka mig för och va ganska dryg mot folk som är dryga mot mig elr som jag tycker är dryga. Men känner ni mig så är jag motsattsen. Jag älskar helt enkelt att ha kul!


Om det är nått ni undrar över är det bara att fråga.


mell

eftersom att du skrev att du gillar att sjunga, kan du inte lägga ut en video när du sjunger så vi kan höra? :> Bara en ide, men det hade varit roligt! :D


amanda Ekeroth

du verkar som en rolig tjej :D BTW vart ligger motala?



PUBLICERAT: 2011-03-09, 16:48:26 | URL: http://maandiiiss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: