2011-06-28
 18:07:09

varamon

kom precis hem från varamon. kunde inte vart mkt skönare. men har bränt mig nått så otroligt i ansiktet och axlarna. men ska inte klaga nu när solen är framme. tänkte bara säga oxå att igår kväll drog jag nicole amanda frida frida emelie shelja sham randy najman gab ado och amir ner till varamon och rökte pipa. väldigt trevligt. sedan gick jag och sham hem till mig. så idag på morgonen blev det en promenad till väster och en pizza där. sedan kom nicole och amanda så drog vi ner till varamon och har vart där enda tills nu. solat, badat och rökt vattenpipa. riktigt slappt. nu ska jag se om jag kan få ledigt från stallet så jag kan slappa lite. så blir det någ bara nått lugnt som vanligt ikväll. ni får ha det så bra så hörs vi senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: