2011-06-05
 10:37:20

sommaren förstörd

först ska jag gå igenom gårkvällen, sedan tar jag det med överskiften förs igår åkte jag ner till m-berg och rökte pipa med sandra.m, lucine och viktoria. sedan gick jag hem till knarik en snabbis och så hängde hon med ut och jonny. men vi va inte där så länge då myggorna åt upp oss. efter det drog jag ner till varamon och träffade killarna sedan chillade vi där ett tag. när jag cyklade hem så åkte alla med. vi åkte till garush först och chillade utanför honom. min gårdag!



nu ska jag berätta vrf allt är ett helvet just nu! nämligen såhär, för ganska många år sedan när vi var i egypten fick jag som nått lustigt i högra knäväcket och runt om på sidorna och neråt. nästan som utslag fast detta va grovt. sen nu senast när vi var i cypern fick jag likadant fast denna gången ännu värre. det blir först som små "bubblor" efter det blir det som blåsor, det svullnar upp så jag inte kan böjja på benet, så fort jag rör nått svider det som ni i ... det är troligen pga att jag inte tål klor och sedan ligger i solen .. så blir toligen ingen mer poöl för mig. men nu har det bar blivit lite, bara bubblorna men om jag solar nu elr nått kmr det troligen bli värre. så kmr någ få vänta med att sola tills dom är borta. men inget litobad antar jag.. kan det bli värre. kmr inte kunna gå i shorts heller nu. känner mig som ett skabbarn.


agnes

vad gör du helst på

regninga dagar?

soliga dagar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: