2011-06-14
 17:41:23

ni vet vad

idag var det nian lunch, trevlig och så. efter gick sandra och jag på stan tog en kaffe osv. imorgon är det skolavslutning .. kmr defenetivt gråta. visst gillar inte min klass så mkt. men vissa personer man kmr förlora. kmr sakna valentina så otroligt mkt. hon börjar i lkp och kmr inte ses överhuvudtaget antagligen.. älskar den tjejen! men otroligt att vi får sommmmmarlov nu! kmr även få en massa pengar, inte allt dåligt. släkten kmr vid 6 tror jag så blir det mat osv. sen blir det att dra på förfest hos emelie med sham och kanske sandra. vet inte om vi drar på nått mer efter elr om sham och jag går hem till mig, sover hos mig. vi får se vart vi hamnar. kmr bli ett skönt sommarlov det känner jag på mig. dock hade vi ju ganska många planer, som inga kmr hända nu dock. men finns mer att göra så. fyller även år om endast två veckor, satan så gött.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: