2011-06-24
 11:18:40

change me

tänkte ta tag i lite dåliga vanor och börja med bättre saker, för att få lite ordning på mitt liv oxå.

nr 1. sluta äta så mkt onyttigt.
jag kan jämt gå och köpa massa snask på vardagar osv. från och med nu får jag inte äta varken godis, chips osv om det inte är helg. och även tagga ner cola drickandet. på köpet slutar jag slösa pengar på den skiten. även bra för vikten och utseendet att sluta med detta.

nr 2. sluta röka.
det har jag lovat mig själv tusen ggr men nu ska jag verkligen försöka ta tag i det. ska ha slutat iaf till jag börjar skolan igen. annars straffar jag mig själv, haha.

nr 3. börja jogga.
har även sagt det många gånger men nu måste jag verkligen det. igår när jag och nicole tog bollen från najman och gar så sprang vi en liten bit inte långt alls, men vi var döda. måste ta tag i det och även träna magen och ryggen. det är för ridningens skull. då jag är trött att höra min tränare säga att jag är svag..

nr 4. blogga mer.
denna punkt hoppas jag ni läsare tycker om, haha. men ska försöka få in mer underhållning osv. kom ihåg att ni är välkomna med ideer som kan få bloggen mer intressant.


Jozzan

Tycker vekligen det är superbra att ha mål, sen blir man ju jätteglad när man klarar det! ;) Superfin bild på dig btw! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: