2011-07-23
 09:41:37

Uppe med tuppen

God morgon alla pigga. Nu har jag vart i stallet i ca två timmar och släppt ut alla 35 bushästar. Dom var ganska galna idag. Mockade även och gjorde maten. Nu ska jag äta frukost och ta det lugnt ett tag sedan åker jag ut igen vid ett för att ta in .. Vi är bortbjudna så åker till farmor direkt efter. När vi ätit där åker vi ner till stallet IGEN, för att fixa allt till imorgon. Blir mkt timmar i stallet idag, men det gillar vi.

När jag kom ut till stallet hade min lilla aphäst dragit in grimman och grimskaftet i boxen så det var i princip nergrävt ... Knäppa häst. Hon ville även gå väldigt fort till hagen.





imorgon ska vi plocka hem några til sådanna!
våran första rosett från Boxholm ♥


johanna sällström

Sv: ja gärna! lägg till oss så lägger vi till dig:)



PUBLICERAT: 2011-07-23, 11:31:23 | URL: http://jsjumping.blogg.se/
Noomie

Tack desamma! Vi kan ju följa varann via BL! Jag lägger till dig nu, så får du lägga till mig med(:



PUBLICERAT: 2011-07-23, 14:36:20 | URL: http://lexx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: