2011-07-21
 13:21:11

Real love

Nu är jag hemma! Först tänkte jag om jag skulle passa på att åka till stallet på dagen drf jag åkte hem tidigare men sen kom jag på att vi har kvällsfodringen och känns onödigt att åka två gånger. Så nu kmr jag sitta hemma och mysa lite. Kmr göra en massa uppdatering åt er oxå!

Och ni, jag måste säga att det är super kul att det redan är så många som gillar bloggen. Får en massa härliga kommentarer och det gör mig så glad! Hoppas det fortsätter såhär och jag lovar er super bra och rolig uppdatering. (:


fotade min gamling igår, alla bilder kmr upp sen.
meningen med denna bild är att ansiktet är ur fokus och fokuserar på kroppen.


Amanduws

Sv: tack detsamma! ;)

Kul att du oxå rider unghäst, då jag ska sluta på ridskolan och rida en 4åring och 5åring till hösten :) din är verkligen jättefin!

Följer dig via bloglovin men kan tyvärr inte länka då jag inte har en data :p



Kram Amanda



PUBLICERAT: 2011-07-21, 14:11:45 | URL: http://amanduws.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: