2011-07-18
 14:43:00

Ny bloggdesign på väg

Nu har jag tröttnat på min header så söta Linn göra en ny till mig. Jag kmr nu på bloggen börja mer med hästar. Det rä så otroligt tråkigt att ha en vardags blogg. Så drf blir det mer häst, då det är mer än halva mitt liv. Det kmr bli några varags inlägg då och då när det är nått specc. Kmr skriva om mina träningar, tävlingar och allt runt min lilla häst. Jag hoppas det kmr bli roligare för mig och de flesta läsarna. Då det kmr ingå lite allt möjligt. Ska även försöka fota mer. Kmr åka på Nyckelbys ponny tävling den 6 tror jag och fota där och på Nyrks ponny. Vendela kmr även hänga mer till Kinda på söndag och fota, troligen kmr nog vara med på Nyrk och Nyckelby oxå. Alltid kul att ha med sällskap. Kmr försöka ta bilder oftare i stallet, ridningen och lektioner. Så det intr blir samma bilder hela tiden. Och alltså kmr hästinläggen ligga på Allmänt nu oxå. Innan låg dom i kategorin Pamela.


min fining i varamon



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: