2011-07-19
 22:52:39

Många tack till underbara Linn!

Nu har underbara Linn gjort en ny header till mig & jag älskar den!
Känns så skönt med nått nytt & tycker det blev riktigt glatt oxå. Så nu kan vi köra på riktigt.
Men nu ska jag gå och lägga mig. Ska föraöka gå upp tidigare imorgon och åka till Sham (om han kan vakna tidigt oxå vill säga). Sen blir det att vara där ett tag och sen kl sju blir det hoppträning. Ska bli riktigt kul. Såg ut att vara många skojjiga övningar. Men nu får sova så gått, så höres vi imorgon! :)


min saknade vän.. du underbara


Anonym

Underbar ponny, vem är det & vems ? :D


Viktor

Tack! Din blogg är ochså jättefin! Vi kan absolut följa varandra på bloglovin! :)



PUBLICERAT: 2011-07-20, 19:58:47 | URL: http://viktoremanuelberggren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: