2011-07-21
 19:54:08

Dagens ridpass.

Kom hem från stallet nu. Blev skogen i ca 50min. Blev mycket trav. Jobbigt nog var det en massa bliningar och flugor. Hon var ganska jobbig idag, trodde hon skulle vara tröttare. Men hon var iprincip helt låst på högersidan värre än vanligt(hon har en vargtand drf) och försökte få låss henne men gick väl sådär. Sen så fort jag gjorde halvhalt för att hon sprang på för mkt sprang hon på ännu mer. Hon var lite för stressad. Men annars var hon duktig. Hon var även väldigt still i stallgången idag. Mamma fixade det andra medans vi red så jag slapp det. Men jag fick fixa kvälsjouren, snabbt och enkelt. Myste lite med fölen innan oxå. Tror vi har det sötaste fölet i vårat. stall och den muppigaste.


den lilla muppiga, Mr Magic Dream travarhingst och väldigt kelig

lilla Cartarior tror jag han heter nu, så himla gullig och mysig, skulle gärna köpa honom.boxväggen är så hög så han kan inte se över, haha.


Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: och jag följer dig med :)



PUBLICERAT: 2011-07-21, 20:35:23 | URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
linnea

gud vad söt!



PUBLICERAT: 2011-07-22, 15:43:27 | URL: http://justhorses.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: