2011-07-22
 19:34:44

Dagens ridpass.

Hemma från stallet nu.
Innan när jag vaknade städade jag sedan åkte jag till Lucce så drf jag inte uppdatterat.
Hoppas att ni kmr med mer frågor till frågestunden, hade väntar mig mer.  :)


btw, gullig häst från tävlingen i Rappestad, ser dock ut som en ponny : )

När jag kom hem blev det att stressa ut till stallet då vendela väntade på mig, stackare. Sen fixade jag Pam lite snabbt så drog vi ut. Idag var det HEMSK mkt bronsar osv. Riktigt hemsk. Vet inte hur många det va runt oss egentligen. Så vi höll igång hela tiden. Var ut en väldigt lång sväng faktiskt. Men galopperade i princip hela riden, upp och ner. Hoppade även en liten stock och vattenpölar som gick över hela stigarna. Riktigt kul var det. Sen efter blev det en avsvampning för båda hästarna. Tror vendela och jag var lika svettiga efter, haha! Men idag tror jag att jag ska va hemma med mamma och kolla film. Känner inte att jag orkar röra på mig mer idag. Så kmr göra lite rolig update åt er OM ni fortsätter med frågorna i inlägget under. (; Nu ska jag redigera bilder, PUSS


Stina

Tack för besöket hos mig.

Trevlig blogg och jättefin häst =)

Kikar säkert in hos dig igen !



PUBLICERAT: 2011-07-22, 21:20:12 | URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/
Moa

det står inte att du har lagt till oss men det kommer väll och vi har lagt till också :)



PUBLICERAT: 2011-07-22, 21:21:48 | URL: http://skothaastar.blogg.se/
Anonym

BÄSTA BLOGGEN! SKA LÄSA DEN FÖRALLTID OCH PAMELA ÄR DEN FINASTE HÄSTEN NÅGONSIN!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: