2011-07-19
 20:38:24

Dagens ridning

Åkte ut till stallet och så typiskt började det spöregna just då... Så blev att jag drog ut på tiden väldigt länge. Fixade påsarna och maten, sedan en ordentlig mockning. Efter det fick Pumpan njuta en lång stund av en nogran borstning. När jag var klar så hade det slutat regna så slängde på henne sakerna och tog en skritt tur i ca en halvtimme. Lite seg efter markarbetet igår. Hoppar imorgon så hon fick lite lugnt idag. Den lilla kameran fick även hänga med så ni får lite bilder på hur det ser ut där hon bor.



Här bjuder jag även på en liten film på bebisen i stallet. Hon älskar att dricka ur koppar. Hon föredrar saft men det hade vi dock inget av. Urgullig ponny. 


emmaa - fjording blogg

sv; åh tackk, super fin blogg här med!:)



visst kan vi följa varandra i bloglovin, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!:D



PUBLICERAT: 2011-07-19, 22:54:03 | URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: