2011-08-11
 11:14:13

Nyvaken och arg..

Vaknade för en stund sen. Gick in på den gamla datorn och skulle uppdatera, självklart stängs hela skiten ner när jag skrivit klart inlägget och det försvinner! + jag måste städa mitt rum, haha! Gud, är för lat för detta! Men iaf så ska jag hoppa idag igen. Ska försöka få med mig någon som kan ta kort. Det är ju finare väder idag och så hoppar vi högre och bana idag. Så får tjata på någon. Nu ska jag försöka klippa ihopp en liten snutt av filmer på Pam. Sen funderar jag på att gå med Diesel en sväng, är lite förkyld fortfarande så stannar nog hemma. Kanske drar ut efter ridningen får se.



Tänkte se om det är någon som tar emot gästbloggare? :)
Jag är isf sugen.


stina

jag tar imot gästbloggning :) skicka allt till min mejl :P



PUBLICERAT: 2011-08-11, 15:42:27 | URL: http://uffemylittleboy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: