2011-08-13
 19:32:03

Hemma från stallet.

Blev även ändrade planer idag oxå.. Haha, mamma kom hem så sent från stranden och så tänkte vi att hon kan lika gärna vila då. Så skulle bara ta henne på en promenad. Då hon är ganska"olydig" när man leder henne så tog vi lite träningstillfälle. Och stannade ett par gånger osv. Hon var dock ganska knäpp och stuttsade runt med huvudet i luften och stegrade runt lite här och där. Jag ledde henne då med hingstgrimskaft OCH vanligt då jag hatar igentligen HG men eftersom hon inte lyssnar så tar jag till det då och då som förstärkning vill säga. Men imorgon blir det galopp i skogen då hon säkert kommer bli överlycklig. Och jag nog leda henne lite oftare.

Btw så ska mami och papi grilla. Snart kommer även Sham som jag ska ta med på en promenad(vare sig han vill elr inte) i det fina vädret. Imorgon ska jag käna lite pengar och klippa gräset. Tänkte göra det lite oftare så jag kan få in lite pengar till "saker till Pam-fonden". (sponsra?haha) Imorgon ska jag även ...... om allt går som planerat ;) en liten hemlis, vad kan det vara? Hmm, får ni vet imorgon.


vackraste

OCH HALLÅ? Vart tog alla gårdagens underbara besökare och kommentarer vägen... Ni var otroliga igår hoppas ni fortsätter, älskar er.


Moa

tack så mycket, detsamma verkligen :)



PUBLICERAT: 2011-08-13, 20:23:13 | URL: http://skothaastar.blogg.se/
klara

fin blogg :)



kram klara<3



bwt kolla gärna in min blogg :)



PUBLICERAT: 2011-08-13, 20:47:45 | URL: http://klaraarnesson.devote.se
stina

du kan gärna få bli hotad/notad av mig på min o ellinors blogg ?! :D



skicka bild till [email protected]



PUBLICERAT: 2011-08-13, 23:00:04 | URL: http://ponygeeks.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: