2011-08-18
 13:07:06

Hello alla!

Vaknade för en stund sedan. Sitter just nu vid min hemska dator som får mig villja slå sönder nått! Den gör mig galen. Den har stängts av hela tiden drf jag inte hunnit blogga förens nu. Idag ska jag åka ut till stallet runt tre tror jag. Ska rida på banan och plåga henne lite somsagt. Kanske npgra små hopp. Ska lösgöra henne i sidorna och få henne mjuk. Morgondagens planer är nog som vanligt, smörja alla saker, tvätta pam. Ska se om jag kan knoppa henne :D Ska bli kul att se om hon passar i det. Så tror Vendela hänger med så vi spenderar nog kvällen där. Jag startar som nr 36 men åker ut till kl nio på lördag för att jag äääälskar täävlingar! Kmr nog bli att hänga där ute hela helgen. Ska bli super mysigt. Bästa stämningen och allt.


 

Det här blir det iaf på henne på lördag. Kör enkelt snyggt och vitt.
Men tror inte jag ska knoppa panluggen.
Ganska snyggt när allt annat är knoppat och inte panluggen. Får se.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: