2011-08-09
 12:26:19

God Morgon!

Vaknade precis, mina föräldrar plockade upp mig runt tio över ett igår hos Sham. Båda han och jag hade slocknat. Vi var först ute en stund mer Lucce. Sedan kom Jennifer och Lisa så gick vi och träffa boysen. Alla dom drog till donken medans jag och Sham gick hem och myste ist.
Idag ska jag nog ta en lite längre pyssling med hjärtat. Ska försöka ta lite bilder om mamma går med på att hjälpa till. Blir nog en lite lättare skogstur då säkert både hon och jag är ganska sega, haha. BTW bloggtävlingen blir inte av då det är för några anmälda. Var ju ganska synd men så ligger det till. Nu ska jag fixa lite på datorn och slappa. Jag hör av mig snart.


Kajsa

Visst vi kan gärna följa varanna via bloglovin?:)





PUBLICERAT: 2011-08-09, 13:34:38 | URL: http://kajssat.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: