2011-08-06
 15:39:00

Gårdagens ridning.

Jag drog iväg så fort jag kom hem från stallet så hann inte blogga innan. Men jag red ett hårdare pass på ridbanan. Började med en massa förhållningar och halter i skritt och trav. Sedan gjorde jag lite galoppfattningar. Hon blir jämt så otroligt pigg när när man börjar med sånna övningar. Så hon blev lite knasig i galoppen och sprang på för mkt. Sen körde jag lite mjukgörande i varierat varv. Sen gjorde jag samma sak i galoppen med galoppombyte. Tillslut fick jag henne jätte lugnt och gick riktigt bra på tygeln. Otroligt nog gick hon bättre på högersidan men fortfarande väldigt hård, ska ta vargtanden snart. Vänster sidan var hon lite slängig med huvudet. Men jätte fin i slutet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: