2011-08-16
 13:00:00

10 sanningar om mig och Pam.

10 sanningar om mig.

1. När jag var liten kunde jag inte se skillnad på B & D, mina familj mobbar mig fortfarande.
2. Jag kan inte säga R.
3. Jag hatar att förlora.
4. Jag är mycket avundsjuk av mig men glad för andras skull.
5. Jag vill att Pam ska bli äldre så vi kan hoppa högre.
6. Jag provred Pam bara en gång sen var hon min utan tvekan.
7. Jag älckar att få kommentarer om min ridning och Pam.
8. Jag tänker på min ponny varje dag.
9. Jag har en pojkvän som jag älskar.
10. Pam är den bästa häst jag någonsin träffat.



10 sanningar om Pamela.

1. Hon älskar allt som går att äta.
2. Hon blir piggare ju mer hon får röra på sig.
3. Hon älskar att hoppa nått så enormt mycket.
4. Hon är ganska otålig och gillar inte att stå i stallgången för länge.
5. Just nu har vi ett backslag med lastningen och hon vägrar. Vi håller ca på en halvtimme.
6. Hon hatar flugspräj och glansspräj.
7. Hon älskar andra hästar.
8. Enda gången hon blir sur på andra hästar är tex på framridningar när vissa idioter vider 10cm ifrån.
9. Hon är en riktig fjäskis och man kan inte låta bli att älska henne.
10. Hon är vädigt omtyckt av i princip alla.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: