2011-04-17
 13:11:34

sommarn är här & jag är snyggast i världen!

puuuh, vet inte riktigt vart jag ska börja? finns en del att skriva om.
fredags: börjades med att vi drog och handlade saker till stugan, mat osv. sen drog vi alla hem snabbt och fixa te oss. sen bar det iväg. fredagens plan var att grilla, chilldricka och bara ha jäkla mysigt. och det tycker jag vi lyckades bra med. hade det jätte trevligt, fast enda nackdelen va att alla dom andra somnade hur tidigt som helst medans jag satt uppe till 4 och kolla film. trodde jag skulle dö vid typ halv 4 gick jag ut och tog en cigg. och så såg det ut som någon stod och kollade på mig! jag sprang in och låste dörren! asrädd var jag.

lördagen: haha ... vad ska man säga. vi alla vaknade ganska tidigt. alla var typ döda. jag satte mig iaf och solade ett bra tag, underbart! men vi hade lite panik då vi endast hade ett paket kvar på 4 pers. eftersom sandra stack ganska tidigt och jobbade. men sen lite senare fick jag och terno i princip panik! nicco & robin va döda. och vi ville mer än allt dra in till stan! jag är sällskapssjuk så har jag inget att göra blir jag galen! så vi börja leta skjuts. efter mkt letande osv kunde entligen jonny & knarik komma och hämta oss!! men dom hittade ju inte riktigt .. haha! så terno och jag fick gå ca 5km i mörkret! det hemskadte jag någonsin gjort. men dom är riktitg änglar som kom! så jag hade asbråttom när jag kom hem.

fräshade till mig, bytte kläder och sedan hoppade på cykeln och åkte till väster ... där jag mötte upp emelie sen gick vi till lokalen och träffa killarna. vi va där till typ 11 sen gick vi till skolan och chilla. som vanligt hade dom lite extra mkt energi. sen även lite senare kom knarik så blev det lite tjejsnack!

haha, det va min helg. nu har jag sola i några im och ska ut och lägga mig igen. sen blir det min häst. inga planer för idag blir väl att dra ut och träffa lite folk elr ha filmkväll hemma.





nicco och jag gick även ner till sjön och tog massa bilder.
älskar dig cheyen!

bilder från helgen kmr, puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: